Пошуковий запит: (<.>A=Душечкіна Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Душечкіна Н. Ю. Інтеграція економічної та екологічної освіти у вимірах сталого розвитку [Електронний ресурс] / Н. Ю. Душечкіна // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_1_46
|
2. |
Душечкіна Н. Пріоритетне місце екологічного світогляду особистості у розв’язанні екологічних проблем [Електронний ресурс] / Н. Душечкіна // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_34 Розглянуто різнобічні погляди науковців на сутність поняття "екологічний світогляд". Висвітлено його зв’язок із екологічною свідомістю, екологічною культурою та екологічною освітою. Доведено, що екологічний світогляд є показником результативності екологічної освіти майбутнього фахівця, що є інтегральною якістю особистості, яка складається з комплексу екологічних цінностей, сформованих внутрішніх мотивацій, поглядів, переконань, реакцій природодослідницького характеру, заснованих на об’єктивних знаннях і розумінні цінності природи. Розкрито зміст таких компонентів структури екологічного світогляду: пізнавальний компонент, ціннісно-нормативний, морально-етичний, чуттєво-вольовий. Підсумовано, що під екологічним світоглядом в рамках екологічної освіти розуміється особистісне утворення, що формується під впливом екологічних проблем сучасності і розкриває перед людиною можливі шляхи їх вирішення на основі гармонізації взаємодії людини і природи.Рассмотрены различные взгляды ученых на сущность понятия "экологическое мировоззрение". Освещена его связь с экологическим сознанием, экологической культурой и экологическим образованием. Доказано, что экологическое мировоззрение является показателем результативности экологического образования будущего специалиста, представляет собой интегральное качество личности, состоящее из комплекса экологических ценностей, сформированных внутренних мотиваций, взглядов, убеждений, реакций природоисследовательского характера, основанных на объективных знаниях и понимании ценности природы.The article describes the different views of scientists on the essence of the concept “environmental worldview”. Highlighed its relationship with environmental consciousness, environmental culture and environmental education. It is proved that the ecological worldview is an indicator of the effectiveness of environmental education of the future specialist is an integral quality of a person, consisting of a complex ecological values generated in the inner motivations, attitudes, beliefs, reactions the expedient nature based on objective knowledge and understanding of the value of nature.
|
3. |
Душечкіна Н. Ю. Дослідження проблеми формування екологічного світогляду студентів у науковій літературі [Електронний ресурс] / Н. Ю. Душечкіна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 30. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2016_30_8
|
4. |
Душечкіна Н. Педагогічні умови формування екологічного світогляду студентів економічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Н. Душечкіна // Молодь і ринок. - 2015. - № 8. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_8_37
|
5. |
Душечкіна Н. Ю. Формування фахової компетентності майбутніх вчителів хімії у процесі інтерактивного навчання [Електронний ресурс] / Н. Ю. Душечкіна // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Екологія. - 2017. - Вип. 2. - С. 60-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnueko_2017_2_8
|
6. |
Душечкіна Н. Критерії сформованості екологічного світогляду студентів-економістів [Електронний ресурс] / Н. Душечкіна // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2015. - Вип. 2. - С. 129-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2015_2_18
|
7. |
Гнатюк Н. О. Особливості компонентного складу ефірних олій деяких представників родини Lamiaceae Lindl в умовах лісостепу України та оцінка їх біологічної активності [Електронний ресурс] / Н. О. Гнатюк, Н. Ю. Душечкіна // ScienceRise. Biological science. - 2018. - № 6. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcsrb_2018_6_7
|
8. |
Мельник О. В. Отруйні речовини задушливої дії та їх фізіологічний вплив на людину [Електронний ресурс] / О. В. Мельник, Н. Ю. Душечкіна, Н. М. Горбатюк // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Екологія. - 2020. - Вип. 5. - С. 106-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnueko_2020_5_14
|
9. |
Душечкіна Н. Ю. Сучасні підходи до викладання хімічних дисциплін в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Н. Ю. Душечкіна, В. В. Давискиба, М. В. Сорока // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 38. - С. 131-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_38_28
|
10. |
Душечкіна Н. Ю. Педагогічна спрямованість екологічної культури фахівців оперативно-рятувальної служби цивільного захисту [Електронний ресурс] / Н. Ю. Душечкіна // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 205. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_205_20
|
11. |
Душечкіна Н. Ю. Використання компʼютерних програм з хімії в підготовці майбутніх фахівців природничих спеціальностей [Електронний ресурс] / Н. Ю. Душечкіна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 2. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2023_2_10
|
12. |
Кучай О. В. Використання веб-технологій у підготовці вчителів хімії [Електронний ресурс] / О. В. Кучай, В. В. Гончарук, Н. Ю. Душечкіна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2023. - Вип. 67. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2023_67_6
|
13. |
Душечкіна Н. Ю. Інформаційні технології підвищення ефективності навчання хімії майбутніх фахівців природничих наук при використанні комп’ютерних програм [Електронний ресурс] / Н. Ю. Душечкіна // Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 5. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anps_2023_5_20
|